Tuesday, June 29, 2010

Nadai endur ka sebana....

Puas aku berunding...nama penyalah aku ngagai iya...ngiga laya enggau iya nadai ga..engka iya enggai meda aku pulai suba..ma enggai madah ga awak ka aku enda asa di gaga nuan beketu...Naka iya aku tuk udah negemaruh ka pride aku tegal nuan..tang nya meh balasan ka olih aku ari nuan...aku enda ka ngukum nuan awak ka petara ngukum enggau nama utai ka udah di gaga nuan ba aku serta bala bukai..sebana ba ditu aja meh lbn sapa ka enggau aku bekunsi ka suma utai tk?? Ati aku balat pedis..pedis enggau ulah ka di gaga nuan..nuan enda nemu meghargai nama utai udah di gaga aku...malah nuan bejai ka aku agi...nama salah aku ba nuan...nama nuan balat mat enggai meda aku?? nama utai pinta nuan beri urg magang enda aku ninding..ma aku meli utai mimit enggau duit aku balat mat nuan ninding...nuan pen ka meh utai ka di beli aku nya..tusah ati ku meda ulah nuan...aku enggai maioh bejako laban bisi aja utai nua nimbal aku belama...sng cerita nuan jenis enggai di ajar..bisi purih nuan nya..nadai urang bukai...enda ngawa ga..bisi ari ila br nuan sedar nama utai ka di padah aku nya betul tang maya nya ulah laun nuan ka pulai ngagai jalai lurus..MAY GOD BLESS U..AMEN..

No comments:

Post a Comment